Tur de Oras Gratis in Atena, Grecia

image1

In martie 2012 am avut ocazia sa vizitez Atena. Cand am cautat despre oras si ce as putea face pe acolo, am gasit si un tur de oras gratis (Engl, free walking tour). Am facut imediat “rezervari” si am avut norocul de un tur privat (doar Paul – ghidul-, eu si Alex).

Mai ales daca mergeti vara e foarte bine sa faceti rezervarile din timp. Paul vorbeste atat Engleza cat si Franceza (iar colegul sau doar Engleza, din cate mai tin eu minte).

DSC_0360_edited

Ne-am intalnit cu Paul la intrarea de la Muzeul Acropolis si, timp de vreo 3 ore am luat orasul la pas. Am trecut pe langa Arcul lui Adrian, Templul lui Zeus, Palatul Prezidential, Piata Sintagma, Stadionul Olimpic, Gradinile Nationale, Mitropolia, Agora Greceasca, Agora Romana, Templul Vanturilor, si Acropole.

Viteza turului este…cea a participantilor. La fiecare oprire Paul povesteste despre obiectivul respectivi si ii puteti pune intrebari. Orice fel de intrebari. Nu il deranjeaza sa vorbeasca despre criza economica si sa faca putin misto pe seama grecilor (apropo: stiati ca maslinul produce fructe o data la doi ani? cam asa de productivi sunt si grecii).

Din punctul meu de vedere si tinand cont ca ma pasiona Grecia de foarte mult timp, turul a venit ca o manusa si a completat absolut superb experienta din Atena.

Nota: nu se percepe o taxa dupa ce faceti acest dur, dar este frumos si cunoscut faptul ca se lasa tips (ciubuc). Nu este o suma standard dar am inteles ca undeva pe la 5 euro ar fi acceptabil.

2 thoughts on “Tur de Oras Gratis in Atena, Grecia

  1. Pingback: Lucruri GRATIS de facut in Atena | prinarad

  2. Pingback: Batalia oraselor: Atena vs Roma | prinarad

Leave a Reply

