Cum se aude un miting de “candindanti” din propria casa…

Sa va zic pe scurt: FOARTE TARE LA VOLUM!

Vineri. 30 noiembrie 2012. Sf. Andrei. Probabil trei sferturi din romani sunt liberi..n-am nimic impotriva lor. Doar ca de pe la ora 12 s-au instalat frumos in Piata Avram Iancu (sau “piata din spatele Teatrului” conform unui candindant ca nu-i stia numele) cu surle si trambite niste oameni. Nu stiu ce culoare politica au ca nu am avut ocazia sa ii vad la fata…doar sa ii aud, din pacate.

Cum subsemnata munceste azi … mi s-a cam acrit de toate cand am realizat ca desi am geamul inchis aud mult prea bine ce se intampla in piata. Au inceput cu bumpti bumpi la moda. OK. Supartam. Apoi au inceput discursurile pe care am reusit sa le “blochez” cumva in fundal si apoi…muzica populara si cu fiecare nou interpret creste sonorul. Nu, nu glumesc.

Asa ca am dat si eu drumul la Media Player cu piese mai rock asa (sau folk). Nu vreau decat sa acopar zgomotul de afara. Nu pot lucra cu muzica dar tot mai bine e rock decat populara. Ma simt cam aiurea sa imi chinui vecinii, dar …sunt chinuiti si de afara, nu?

Sunt curioasa cat mai tine toata tarasenia. Mai am ceva de lucru si apoi voi pleca de acasa doar sa scap de zgomotele din piata. Cred ca pana si colindele din supermarketuri sunt mai suportabile acu.

Nu am inteles niciodata de ce trebuie sa faci asa taraboi pentru alegeri. Lumea nu ar trebui sa va aleaga dupa “impresia artistica” ci dupa ce va poate creierul. Oh dar stati putin , acolo e marea problema. Ca toti promit si oricum nu fac nimic. Si cand ii auzi cat sunt de agramati te miri de ce naiba sunt “candindanti”.

Ca sa nu va aduc aminte cand mi-a batut la usa cata mai echipa de teren a unui candindant (cred ca de aceeasi culoare ca si cea a mitingului, dar nu ma pronunt) …si cand am intrebat cum naiba au trecut de interfon au dat din colt in colt. Nu au apucat sa isi zica discursul ca au vazut usa inchisa in nas!

Da, am fost la vot in vara . Nu a iesit cine am vrut eu. Dar m-am obisnuit cu asta. Nu e prima data. Ce voi vota acum? Cred ca nici nu voi vota, sincer. M-as duce cat vad cu ochii de acasa in loc sa asist la inca o tura de intrebari inteligente de ce si-a schimbat sotul numele de familie si nu eu. D-aia, ca se poate!

Sunt alegatorul cel mai al nabii in momentul de fata. Nu ma incanta nici un “candindant” , nu m-au convins cu nimic. Si nu trebuie sa fiu antenta la campania electorala ca sa zic asta. Ii vad ce nu au facut pana acum.

Si continui sa ma intreb de ce tari ca si Marea Britanie, Olanda sau Suedia – care sunt monarhii cunoscute – o duc mult mai bine decat draga noastra Romanie…

7 thoughts on “Cum se aude un miting de “candindanti” din propria casa…

  1. Pingback: Moment in Timp: Primaria Arad de Ziua Nationala a Romaniei | prinarad

  2. Astazi am auzit ca a dat Curtea Constitutionala verdict ca nu e in regula cu un singur tur de scrutin deoarece poate iesi un candidat care are 25% voturi (cu ceilalti 75% care nu il vor ce faci? ii lasi deoparte doar pentru ca si-au impartit voturiile) asa ca nu prea pot sa imi explic cum de doar la alegerile din vara s-a putut. Daca erau 2 tururi majoritatea votantilor sunt convins ca votau pe celalalt candidat decat pe Falca…cel putin asa sustin multi. Falca nu va fi la parlamentare , din partea coalitiei lui sunt altii precum celebrul ”MRU”. Cat despre strazi e de inteles…doar e o traditie mai intai sa asfaltezi , iar apoi sa spargi pentru a reface canalizarea sau diverse tevi, cum altfel ar ajunge banii la cei la care trebuie sa ajunga…

    • Au avut minte sa puna canalizarea inainte de a pune dalele pe Metianu. Dar nici nu era data bine in folosinta ca s-au pus sa schimbe dalele. Cum fac ture cam des pe strada , am avut ocazia sa vad carplangelile de regioare. Da, multa lumea a sustinut ca nu a votat Falca si tot el a iesit…
      Nu fac politica si mi-e sila de toata campania asta electorala – ca de altfel de fiecare din ele.

  3. In vara degeaba s-a mers..si eu am votat altceva , dar din pacate cei din PDL au facut in asa fel incat sa fie doar un tur ci nu doua cum era pana acum. In fine , era de inteles ca se va ajunge sa fie tot Falca pentru ca oamenii in loc sa analizeze candidatii se lasa dusi de nas cu mancare , concerte si de aparentele inselatoare. Ma limitez doar la Arad pentru ca in alte judete nu stiu exact cum e…dar pot sa spun ca Falca are deja multi ani ca primar si Aradul nu o duce chiar atat de bine…de cand e Falca lumea spune ca s-au asfaltat drumurile si toti erau in culmea fericirii dar uita sa se intrebe daca inaintea acestuia erau fonduri europene (Romania nu fusese in UE inainte) , ceilalti primari nici nu erau fini cu presedintele nici rude cu ”Bercea Mondialu”. In plus , in arad taxele si impozitele erau maxime ultima data cand m-am interesat, Aradul era printre cele mai scumpe orase din tara din punctul asta de vedere si nici nu prea vad sa fi fost facute lucruri semnificative in mandatele acestuia inafara de fantana arteziana de la podgoria facuta chiar inainte de alegeri…ok…e doar o parere, sa spunem ca totul este roz , dar se pare ca si procuratura are aceasi opinie ca a mea din moment ce dragul nostru primar avea nu stiu cate dosare penale pe rol.

    • Inainte de alegeri veneam spre casa (Metianu , mare minune facute de Falca) si in fata noastra doi colorati comentau: “Cum sa nu votez pe Falca, uita ce fain arata strada”. Mda. asa a castigat. Cu Metianu si cu Paduricea. Sincer, nu ma asteptam sa iasa ce vreau, DAR stiam de foarte multa lume care NU a votat Falca…normal ca ramai cu gust amar.
      Am inteles bine ca nu va candida acum la parlamentare? Chiar nu vrea sa lase Aradul oamenilor mai buni?
      A si ps: da, strada “arata” bine, pana nu te uiti in detaliu…cum sunt puse dalele, de exemplu.

    • Si eu mergeam, pana cand s-a votat noua Constitutie. Dupa aia mi-a trecut cheful cand am vazut magariile ce s-au facut. In vara am mers, acum nu cred ca voi merge. Degeaba credem noi ca un vot schimba ceva…mi s-a demonstrat de prea multe ori contrariul. In plus, chiar nu am pe cine vota…care sa merite.

Leave a Reply

