Din nou la Londra: martie 2013

HPIM0594_edited

Va povesteam in urma cu ceva timp despre cateva destinatii de iarna pentru vacante (city-break in general). Si da, Martie e inca iarna, nu ma intereseaza ce zic martisoarele si babele sau mosii.

La noi in familie e un fel de traditie deja sa mergem undeva in Martie. De ce ? Simplu. E una dintre cele mai ieftine luni cand e vorba de calatorii. In plus, nu veti da peste prea multi turisti – ok, depinde de destinatie, in Roma a fost plin, iar in Londra doar la Buckingham am avut impresia ca e prea multa lume.

Asa ca, ne-am gandit – impreuna cu cativa prieteni din Olanda – sa facem o iesire la Londra (vreo 3-5 zile, in functie de buget). Haideti sa vedem calculele.

Zbor: Wizz Air Timisoara – London Luton 808 lei (US$231) / RT / 2 pers ; plecare 14 sau 16 martie 2013 – intoarcere 19 martie 2013. Planuiesc sa iau bilete in Ianuarie si sper/cred ca nu va creste drastic pretul biletului.

Cazare: Am gasit un hostel dragutel la 215.32 EUR (US$279.27) / 2 persoane/ 3 nopti / camera dubla cu baie la comun. In 2011 am stat la Lords Hotel si am iesit foarte bine la pret (dar acum vad preturi duble la ei…)

Restul de cheltuieli: Ca de obicei ne va arde transportul. Hostelul pe care am pus ochii e usor de gasit pentru ca se afla langa doua statii de metro si una de autobus, iar cel mai ieftin ar fi cu bus de la Luton in Victoria Station si de acolo alt bus la hostel. In 2011 au fost 6.60 lire/pers / day pass dar am inteles ca se vor scumpi de la anul.

Avem noroc ca foarte multe atractii sunt gratis de vizitat (iar in London Eye sigur nu mai urc, am fost o data in 2011). In prezent, estimez un buget de $810 / 2 persoane (625 eur / 2800 lei) incluzand zbor, cazare si restul de cheltuieli (mancare, distractie).

De ce ma duc din nou la Londra? Nu am vazut Science Museum in 2011 si nici nu am fost la vreun walking tour (mania am prins-o abia de anul asta de la Atena). In plus, am fost doar cu Alex la Londra in 2011 iar acum vom merge 5 persoane.

Citeste si despre:
Londra 2011 – Ziua 1
Londra 2011 – Ziua 2
Londra 2011 – Ziua 3
Londra 2011 – Ziua 4

Later edit

Dec 27, 2012:

Din motive personale – va asigur ca pozitive – Londra cu siguranta nu va mai fi in planurile de inceput de 2013. Va trebui sa regandim toate excursiile planificate pana in Martie/Aprilie dar cu siguranta avem planuri indraznete pentru aniversarea de nunta in Mai.

3 thoughts on “Din nou la Londra: martie 2013

  1. Noi obisnuim sa plecam in februarie, pentru ca atunci e ziua Elenei. Si intotdeauna ne bucuram de preturi bune la transport si cazare, plus lipsa aglomeratiei “de sezon” din marile orase.

Leave a Reply

