Pentru ca un simplu Te iubesc nu e suficient…

Nu am fost niciodata in stare sa fac listute cu X chestiute pentru care te iubesc. Pentru ca desi scrisul mi-e in sange, sentimentele sunt atat de greu de pus pe hartie (sau pe blog). Azi e zi speciala si am decis sa ignor lipsa-mi de “atacuri romantice” si sa scriu aceste randuri…

Te iubesc pentru ca stii foarte bine ce flori imi plac dar mi le aduci fix atunci cand nu ma astept. Mai stii ca mi-e atat de mila de bietele flori taiate ca prefer oricand una in ghiveci.

Mereu esti atent la ce imi doresc si, pana sa imi fac eu toanele, vei reusi cu siguranta sa ma surprinzi atat de frumos.

Intotdeauna iti faci timp pentru mine, chiar daca amandoi suntem ocupati si ne-am dori ca ziua sa aibe cel putin 48 h. Imi esti prieten, iubit si sot in acelasi timp. Niciodata nu ma ranesti cu vorbele sau faptele tale.

Te iubesc pentru ca atunci cand vorbim, ne completam reciproc. [dar asta mereu a fost asa, nu-i asa?]

Iti place sa calatoresti la fel de mult ca si mie; esti atat de dragalas cand ma lasi pe mine sa fac planurile. Imi place cand suntem doar noi doi intr-un oras necunoscut. Ma indragostesc iar si iar de tine…

Te iubesc pentru cum imi tii mana in a ta oriunde am fi. Simt cum sa ma protejezi…iar cand ma saruti, fluturasii se joaca la mine in stomac. Oare fluturii indragostiti simt …oameni in stomac?

Esti atat de dragalas cand te infurii pe vreun joc. Si atat de serios cand incerci sa imi explici cum trebuie sa fac ceva in Photoshop (macar am invatat sa pun un watermark!).

Te iubesc pentru ca , de fiecare data cand vii de la munca, imi spui ca ti-a fost dor de mine.

Te iubesc pentru ca , in fiecare dimineata, ma trezesti cu o cafea. Stii ca sunt grumpy daca nu dau nas cu licoarea neagra…si esti asa de dulce cand tii neaparat sa imi aduci asta aminte.

Te iubesc pentru ca stii sa minti frumos cand imi spui ca sunt cute dimineata (stii foarte bine ca sunt grumpy, nu cute).

Alaturi de tine pot fi eu…fara machiaj, fara trucuri, fara sa imi fie frica ca nu sunt destul de buna pentru tine. Imi place ca mereu ai avut incredere in ceea ce fac si mi-ai sustinut pana si cele mai nastrusnice idei.

Te iubesc pentru ca esti un mic geniul intr-ale IT-ului si stiu ca daca fac vreo prostie la calculator sigur ma vei ajuta sa o repar. Imi place cat te chinui sa iasa un banner exact asa cum vreau eu.

Te iubesc pentru ca nu imi judeci alegerile in materie de seriale TV (Sex and the City si Gossip Girl). Si pentru ca nici macar nu te intereseaza cand si de ce ma duc la coafor sau la cosmetica.

Te iubesc pentru ca esti tu!

5 thoughts on “Pentru ca un simplu Te iubesc nu e suficient…

  1. Pingback: Cel mai simplu gest care spune: Te iubesc | prinarad

Leave a Reply

