Impresii de toamna de #prinarad

Joi. Thanksgiving Day. Am profitat de ocazie ca ai mei sefi sunt liberi si am decis sa o iau si eu mai usor azi. Deci, mi-am facut programare la coafor. Pe 12:30 ca doar am timp sa lucrez ceva inainte sa plec si sa continui dupa ce ma intorc.

Bon. Minti luminate (eu si sotul) ne-am gandit sa plecam pe la 11:30 de acasa..pana luam bilete de tramvai (de la magazin, ca din statie m-am lamurit de aparatele alea cum functioneaza), pana scoatem bani…prindem si noi tramvaiul de 11:59 (sau cu noroc ala de 11:45 anuntat pe site-ul ctp). Tramvaiul fiind noua ruta 18 barat, aia de ia tot orasul la pas.

Care minte luminata a decis sa introduca nr 18 barat nu stiu, dar eu ii urez sa ii stea in gat ruta! De ce ? Sa vedem…noi am ajuns la 11:40 in statie. Tramvaiul a venit la 11:48. E atata paguba sa fie. Nu intarziam oricum. Doar ca era plin ochi. Ieseau doar copiii de la scoala la ora respectiva si era plin de cei de varsta a treia (cam asta e populatia care circula la ora respectiva…ah dah si cersetorii). Am crezut ca macar in Podgoria se va mai goli..da’ de unde, s-a umplut mai ceva ca inainte!

Doar ca de la Podgoria, omul fiind in interziere, a apasat pe aceleratie ca nici o bara nu a reusit sa imi ofere sprijinul necesar si era sa ma imprastii in tramvai. Dar am ajuns cu 20 de min mai repede la coafor!

Oameni buni, cei responsabili din CTP, la ce mama nabii ati pus 18 barat sa mearga prin tot Aradul , sa vina greu si sa fie plin ochi? Ca sa ajung in zona Miorita si sa nu faci un secol cu tramvaiul, cobori la Universitate (in zona 310) si traversezi…iar cand te intorci spre centru trebuie sa faci doua bilete: unul pana in Podgoria cu ce o fi si altul sa iei ceva pe centru. Deci asta va era logica? Sa platim mai mult? [Nu vad aparat de “expulzat” bilete la Miorita, d’ala de are bilete de 1 h] Cu sigura nu ati ajutat cu nimic pe nimeni!

Si bonusul pe ziua de azi…

Stateam la Teatru in statie dupa 18 barat. Apare o masina de politie, pune girofaru, opreste o masina cu numere de Franta. Un politai se duce sa il legitimeze pe om, altul se duce Direct la Cogrigaria Gigi. Zic catre sotu inainte sa vad unde se oprise politaiu : “asta mere la covrigi”. Am avut dreptate. Nenea politist de il legitima pe soferul ghinionist se uita la acte, apoi mai ridica capu sa vada daca a luat colegu covrigi. Cum era coada, mai cere un act. Si tot asa. Cand vine colegul cu covrigii pleaca si politistii (cu actele soferului ghinionist pe care il roaga sa ii urmeze).

Nu am facut poze, deci trebuie sa ne credeti pe cuvant. Dar am ras copios. Gogosile din USA s-au transformat in covrigii din Romania. Astept bancuri cu covrigi si politisti.

Si inca una…

In poza e o alta ‘rasa’ de bizon. Ieri (miercuri) cobor pana jos sa ma intalnesc cu o prietena in piata Avram Iancu. Cand sa ma intorc spre casa vad pe un nene cu dita mai masina ca intra in piata (direct peste trecerea de pietoni). M-am uitat urat la el dar nu am scos aparatul foto. Pe cand am traversat eu drumu si am scos telefonul sa fac poza, nenea era deja la capatul piete si se ‘incadra corect’ in trafic. In poza inca se vede ca e cu fundul masinii in piata. De ce s-a gandit sa o taie pe acolo? Nu stiu, pentru ca traficul era blocat pe banda dinspre trotuar.

6 thoughts on “Impresii de toamna de #prinarad

  1. Hai sa luminez putin treaba cu baratul..Unui traseu i se atribuie un numar;iau aici exemplul liniei 16 si 16 barat pentru ca alea erau si cand lucram si eu acolo.Daca pe aceeasi ruta se continua traseul cu inca un anumit numar de statii se stabileste acest numar barat.Linia 16 circula pana la sere iar 16 barat pana la CET.Probabil ca mai nou linia 18 deserveste pana in zona 300 iar 18 barat merge in continuare prin zona 100.

    • Linia 18 barat bate tot Aradul…si 18 mergea peste linii (zona 100), acu e scos. Au scos si linia 1 , apropo. Deci nu mai exista linia 18, doar 18 barat (din ce am vazut merge in Micalaca – zona 300, zona 100, Podgoria, Vlaicu, Confectii si vine pe Centru ca sa continue spre Podgoria si tot asa).

  2. :D Bag seama ca nu te-ai plictisit la plimbare :D Habar nu aveam ca in Ro mai exista tramvaie cu numar barat :D Demult erau si in Bucuresti dar acum nu mai sunt , ma tot intreb care e logica numarului barat, de ce nu pun alt numar sau sa-i zica in alt fel:) Weekend frumos!

    • Eh nah, fac 2 metri pe drum si sigur dau de vreun bizon. Stai asa ca au scos nr. 18 si acu e doar 18 barat. La noi au faza cu “baratul” cand respectivul tramvai merge intr-o anumita zona din Arad. Si cred ca-s vreo 3 “barate” :))
      Weekend superb si tie!

  3. Nesimtiti in trafic sunt peste tot si numarul lor tot creste ! Daca tot te-ai uitat urat la cel care a intra pe troctuar cu masina el te-a vazut ?

    • Nu pe trotuar, peste o trecere de pietoni direct in piata (unde e statuia). Da, m-a vazut, de aia nu am scos telefonul atunci. era cam din ala cu “ceafa groasa”.

Leave a Reply

