Back…prinarad.info a revenit in blogosfera

Din pacate, hostul meu anterior imi tine “ostatic’ intreg continutul fara sa imi ofere nici un fel de explicatie ce s-a intamplat…cat despre dovezi nu poate fi vorba.

Asadar, voi fi nevoita sa revin la o arhiva din Septembrie 2012, atunci cand am facut mutarea pe hostul fantoma. Am pierdut ceva continut, pe care ma voi chinui sa il readuc pe blog cat mai curand.

In plus, blogul in momentul actual trebuie “curatat’.

Voi pastra doar articole din urmatoarele tematici:

  • calatorii
  • lifestyle 
  • cultura (teatru, carti, evenimente)

Asadar, pana voi reusi sa editez ceva imi cer scuze pentru halul in care arata articolele.

Contintul este insa la dispozitie si poate fi citit. Pozele sunt pierdute si vor trebui inlocuite.

Imi cer scuze ca nu mai am blogroll dar se va rezolva si acest lucru in zilele urmatoare.

Am decis sa imi mut blogul pe wordpress.com desi am un domeniu platit (prinarad.info care momentan nu are host). Nu stiu daca voi mai face vreo mistare ‘tehnica’ dupa problemele de ieri. 

In prezent, sunt in razboi deschis cu hostul (gratis). Nu doresc decat arhiva cu munca mea.

Pentru orice informatii, detalii, ganduri bune , ajutor…ce vreti voi, ma gasiti la prinarad [ @] gmail [DOT] com. 

PrinArad.info inca exista si daca ati ajuns de pe acel link aici, inseamna ca totul merge cum trebuie.

Leave a Reply

