Asa arata toamna mea : foto blog post

De cand am aflat eu ce e cu aparatul foto mi-a placut sa surpind natura (cumva, fotografia de portret nu m-a atras niciodata). Asadar, in fiecare an am o intreaga colectie de poze facute toamna, cand culorile se schimba, natura asezand un covor fosnitor si interesant.

Pozele ce urmeaza sunt facute pe parcursul lunii octombrie 2012 , cu telefonul (Sony Ericsson Xperia X10). O parte sunt editate in Instagram, o alta parte sunt needitate.

(c) foto Cristina P. si nu pot fi folosite fara permisiunea mea

2 thoughts on “Asa arata toamna mea : foto blog post

    • HeHe! O parte sunt editate in istagram, e drept, dar da, e un telefon suuuuuper bun.
      PS: din pacate seria ceva mai nouta e ft slaba la camera. De ex sotul a avut un Sony care era cam slab la poze. Insa da, eu am prins doua telefoane cu camera geniala (C905 si Xperia X10, ambele cu 8 MP)

Leave a Reply

