Toamna 2012: Ce am cules de pe Pinterest

Niciodata nu am fost o persoana “extra feminina”, ba mi s-a spus ca-s baietoasa. Lucrurile s-au mai schimbat nitel pe ici pe colo, prin partile esentiale, si am reusit sa imi formez cat de cat un stil personal, care e cat se poate de casual.

De cand “bantui” pe Pinterest – hello, addiction! – am inceput sa adun la colectie tot felul de outfituri si cand ma duc la cumparaturi am grija sa iau ceva ce fie merge cu ce mai am in dulap, fie caut un intreg outfit. Sa ne intelegem, sunt mare prietena cu discount-urile si ma doare in cot de branduri.

Cum toamna e un anotimp in care layer-urile sunt la mare cautare – hei, e frig deja , da? – si cum mereu am sustinut ca habar nu am sa arat cute cand trebuie sa pun tot dulapul pe mine, Pinterest mi-a sarit in ajutor. Iata cateva idei pentru toamna 2012.

1

2

3

4

5

6

7

2 thoughts on “Toamna 2012: Ce am cules de pe Pinterest

  1. Pingback: Toamna 2013: Cu ce ne imbracam? | prinarad

  2. Pingback: Vine…vine…primavara (macar in garderoba) | prinarad

Leave a Reply

