Duminica la Shopping prin Arad

E duminica si ca tot omu care lucreaza de luni pana vineri , am gasit momentul sa ies la shopping de hainite…si nu numai. Eu aveam nevoie de o pereche de jeans subtiri iar sotul de un mouse cu fir. Bon. Daca ieri am facut cumparaturile alimentare , azi am luat restul de magazine deschise la cautat.

Am gasit mouse in Altex (langa Kaufland) si tantita de la casa zici ca mancase lamai stricate de dimineata. Iar fata care a facut-o cand am intrebat de garantie a fost chiar mai…acra. Asta dupa ce am cautat mult si bine dupa un mouse cu fir ca 90% din oferta era wireless (mno, noi suntem mai ciudat si vrem cu fir, ce aveti cu noi?)

M-am cam prins ca duminica e ziua acriturilor…tantita din Takko din aceeasi zona pusese tot aceeasi fata acra cand m-a auzit vorbind cu sotul despre “marile” discount-uri din Takko . Blugi de la 129 lei , la 99,90 lei, pret redus. Pe bune? Asta e reducere?! In Vienna in 2008 am luat tricou cu 2 euro si inca il am! Ba arata chiar bine desi a vazut masina de spalat de foarte multe ori.

Trecem peste si mergem in Atrium. Si aici am dat de preturi “reduse” de 129 lei (cel putin) la blugi. E adevarat ca si in H&M si in New Yorker am gasit blugi sub 50 lei la reducere. Am luat pana la urma din C&A cu 39.90 lei dar nu neaparat datorita pretului. Mi-a placut modelul pentru ca initial am decis ca daca nu gasesc ce vreau in C&A ma intorc in New Yorker.
In C&A macar nu am dat de acritura dar nici fata vesela nu a venit.

Domnisoara de la casa din Billa a fost cea mai cea insa. Parca am dat cu paru cand am intrebat de plasa. Mno, asta e, nu-s client fidel, nu ma uit implicit sub casa sa gasesc plasele.

Am ajuns la concluzia ca duminica e mai bine sa nu iesi la cumparturi pentru ca dai de toate acriturile. Eu inteleg ca nu le convine sa lucreze duminica, dar nu eu i-am pus sa lucreze in magazin. Si nu vreau sa aud ca “doar acolo si-au gasit loc de munca” pentru ca mi se pare absurd. Daca lucrezi in comert, pe mine ca si client nu ma intereseaza ca tie nu iti place jobul si esti nevoit sa il accepti, pe mine ma intereseaza sa te porti frumos cu mine. Mai ales cand eu am bunul simt sa te salut cand ajung la casa.

One thought on “Duminica la Shopping prin Arad

  1. Nah lasa ca numa ce mo zis Bumbi ca vreau mouse cu bila =)). Anyway chiar ca or fost niste acrele p’acolea!

    Si da la noi reducere ii ca la turism sau la teleshopping x,99 lei, adica hai sa scoate ochii cu 1 leu ca vine lumea sa cumpere… Bleasx, plus ca la noi se aplica “vanzatorul nostru stapanul lumii”, nu “clientul nostru stapnanul nostru”. Noi sa fim sanatosi ca am gasit tot ce am cautat si am avut nevoie.

Leave a Reply

