10 Lucruri care ma fac fericita [Iunie]

Fiecare din noi avem cate un/o coleg/a si/sau prieten/a pe care ii urmarim pe blog, Pinterest si etc. well, am si eu asa ceva si domnisoara mi-a dat ideea de a scrie o lista cu lucrurile /evenimentele care ma fac fericita in fiecare luna. Deci, editia Iunie 2012.

1. O luna casatorita cu…tine
Da, stiu, e doar o luna cu hartiuta in mana (bine, in dosarul cu acte), dar e cute si romantic. Si, te iubesc! Nu pot decat sa iti multumesc pentru tot ce imi oferi.

2. Cirese, pepene, caise, visine.

Adica fructele de vara. Ideal din copacii prietenilor sau proprii. Imi place vara pentru ca e atat de colorata si sunt atat de multe fructe de…incercat.

3. Hummus
Cu ceva timp in urma am descoperit ca imi place hummus-ul. Facut de mine. Doar ca pentru un party intre prieteni am facut hummus si am fost placut suprinsa sa aflu ca cineva cu origine arabica m-a laudat pentru “prestatie”. yay.

4. Shopping-ul …cu voucher
Sprider a deschis magazin in Galleria. Eu am prins campania lor pe Facebook si un vocher de 50 lei. Rezultatul? O pereche de pantaloni crem de vara si un pandant. Instant love!

5. Ventilatorul
Tinand cont ca ne-am cam copt in jur de 35C, un ventilator e numai bun. Misca aerul si nu ma coc cand lucrez.

6. Frappe
Primul frappe pe anul asta l-am baut in Atena, in Martie, cu Acropole in spatele meu. De cand cu caldurile de pe la noi, am ales sa ma delectez cu frappe in loc de cafea dupa masa. Asadar, apa , cafea solubila, gheata, putin zahar si putin lapte de soia. Plus blender. Delicious si racoritor!

7. Luni – zi libera
Mi-am permis o aroganta pe luna Iunie: mi-am liber o zi de luni. Pentru ca…pot.

8. Limonada. Cu menta.

Nu obisnuiesc sa beau suc cand ies. Dar vara , beau limonada. Preferabil cu menta. Pana acum cea mai faina a fost in Cluj, anul trecut (ma intorc acolo peste vreo 3 saptamani si voi raporta daca tot buna e). Dar si in Arad e buna. De exemplu, la Relax Cafe in Galleria Mall. Iar cea mai proasta e in Joy’s (pe cuvant ca nu stiu ce pun in ea, dar seama cu sarea de lamaie…yuck)

9. Serile de jocuri cu prietenii

Si nu ma refer la jocurile pe calculator. Ci la Monopoly, Remy sau chiar Poker. Alea cand nu stai pe Facebook dar socializezi…real time. Si pe condimentezi cu tortilla chips, salsa si fructe din gradina.

10. Sex and the City – Serialul
Mai am putin si termin de revazut Sex and the City. Mereu mi-au placut fetele si revazandu-l inteleg multe chestii in plus. Mai ales ca de la ultima vizionare am mai crescut putin.

Leave a Reply

