Posta Romana si taxele fantoma

Comand in urma cu cateva saptamani un colier handmade. Pentru …noi (nu am vrut sa il fac cadou, de data asta). Trimite domnisoara coletul intr-o joi. Marti apare , dupa ora 16, avizul la mine in cutia postala. Ma uit pe aviz. Coletul a plecat vineri si a ajuns luni. Evident ca pana marti dupa masa nu a gasit drumul de pe Eminescu pe Metianu, sa si vina in cutia postala.

Miercuri am lucrat pana la 9:40 p.m., iar posta se inchide la 7 p.m., deci nu aveam cum sa ma duc dupa colet. Nici sa il rog pe sotul sa o faca pentru ca stiu cat sunt de acre doamnele de colo. Pe patitelea. Cu cativa ani in urma.

Joi dimineata, hai la posta. Gol. Bun. Iau coletul. “Aveti de platit 0.65 lei taxa magazinaj”. POFTIM?! Cum adica? Coletul a stat o zi la ei si eu trebuie sa achit taxa. Bun, achit. Mai si comentez. De fapt, voiam doar sa le explic ca la 10 seara nu imi da nici dracu coletu si ca nu aveam cum sa il scot. Mi se spune ca dupa 2 zile se percepe taxa si dupa 10 zile se trimite inapoi.

Doar ca eu am deja experiente neplacute cu Posta . Anul trecut am avut surpriza sa nu primesc coletul , ba nici nu a ajuns inapoi la cea ce l-a trimis si nici nu l-a dat altcuiva din familie , cu acelasi nume. Si era un amarat de magnet de frigider din Paris, pentru care nu s-a cerut despagubire de catre expeditor.

Ieri , dau sa caut pe siteul postei dupa taxa minune. Pentru ca prietena ce mi-a trimis coletul stia ca dupa 5 zile se percepe taxa. Doar ca, surpriza, taxa magazinaj (cum scrie pe chitanta) e de negasit pe siteul postei romane.

Da, stiu, pot alege curierat. Intr-adevar, taxele sunt de 10 ori mai mari, dar , teoretic, nu ai surprize de genu. Si ajunge la timp. Desi am patit-o cu un curier care a facut nazuri ca eu nu eram la domiciliu seara la 5 p.m. si ca el nu vine a doua zi. A venit, pana la urma, dar am refuzat eu coletul. Numai asa, ca pot!

Stiu ca in Romania, in general, serviciile sunt sub nivelul marii. Toti au impresia ca noi, clientii, suntem doar fraierii cu bani. Si cand deschidem gura, nu cumva sa ne exprimam dezamagirea. Asa ca, dragii mei, va rog eu, si daca va pierde posta un ac de gamalie, faceti reclamatie sa va despagubeasca. E dreptul vostru!

One thought on “Posta Romana si taxele fantoma

  1. Pingback: Posta Romana …loveste din nou | prinarad

Leave a Reply

