La stampilat in Iunie 2012

Azi se voteaza. Cine pe cine vrea si il/o crede suficient de bun/a pentru Arad. Dar, sa va povestesc de ce am ras noi – eu si sotul – vreo 15 minute in sectia de votare 92 (de la Liceul Agricol).

Am decis sa ne exprimam optiunea. Si am mers cu cartile de identitate la sectia unde e arondata strada pe care stam (si care o gasisem online ieri). Bon, am dat eu CI si totul a fost ok. Am votat. Apoi, sotul. Eh aici a intervenit o mica “problema mai sensibila” , sa o citez pe o doamna de acolo. Pai, omul are alt nume si alta adresa ca doar s-a insurat curand. Pune-te si explica-le …ca tot in Arad a stat si ca e CI nou nouta, freshly out of printing. Dar pe listele de vot, sotiorul nu aparea unde apaream eu (ca au facut listele cu trei luni inainte). Dupa 4 telefoane si lungi discutii si sicane, s-a ajuns la concluzia, ca il “sterge” de pe lista unde avea domiciliul inainte ca sa poata vota pe lista suplimentara unde are acum buletinul.

Si dupa toata tavetura ma intreb: de ce nu avem un sistem informatic? Scanam CNP-ul, apar datele omului si de acolo avem reguli stricte. Nu mai dam 4 telefoane sa “stergem de pe lista” si ne plangeam ca “noi trebuie sa luam decizii” (spunea Presedinta sectiei , cred).Ah si clar nu mai am apar si alte “erori”.

M-a mirat a nici nu stiau de unde sa apuce problema. I-a spus sa voteze unde a stat inainte (cum? ca pe CI nu mai are adresa aceea!) ….si ne-au felicitat ca avem rabdare si preseverenta sa se rezolve. Oricum le-am spus ca voi scrie despre “aventura”, ca a fost prea de tot. Si voiam sa vad CUM vor rezovla, pana la urma ca era prea haios!

Eu inteleg ca e o situatie aparte, dar totusi nitel training trebuiau sa aibe cei de acolo…

One thought on “La stampilat in Iunie 2012

  1. Pingback: Cum se aude un miting de “candindanti” din propria casa… | prinarad

Leave a Reply

