Preview: Parcul Padurice, Arad

Pentru ca vineri 25 mai 2012, am avut alta ocupatie decat sa ma duc sa vad cum arata fantana “muzicala” de la Padurice, ieri (sambata, 2 iun 2012) m-am gandit sa mergem sa vedem ce e cu parcul nou. Am aflat ca se va deschide in 6 iunie 2012 (asta e miercuri, cand, din nou, nu am cum ajunge nici sa vreau). Am gasit un parc pazit, inconjurt pe ici pe colo de gard si…niste nuntasi care faceau poze in parcul inchis…

Ni s-a spus ca “s-au dat telefoane” ca sa se poata face acele poze, ca doar asa functioneaza la noi. Ai pile, faci poze in parc inchis si pazit. Oare daca voiam si eu saptamana trecuta sa fac pozele de nunta acolo, pe cine trebuia sa sun?

Am mai aflat cum ca , desi era paza, au cam disparut niste flori de 40 euro bucata (poftim?!) aduse din Italia (ca doar la noi e clima mediterana, nu?). Si am preferat sa nu mai primesc informatii “din culise” ca deja ma cam inverzeam…de bine ce mi-au picat.

Sigur, parcul arata bine. E nou. Oare cum va arata dupa ce va fi deschis publicului? Am inteles ca Parcul Europa e “chelit” de flori (trec azi pe acolo, nici o grija). Ah si sotiorul imi zicea ca noul parc de la Padurice seamana izbitor cu Parcul Rozelor din Timisoara.
Cum Strada Metianu seama cu strada pedestriana din Szeged…ma intreb ce ne dorim? Un oras “copiat” dupa altele, sau un oras cu identitatea sa ?

Chiar imi doresc sa comentati la articol, dar, va rog, lasati politica si alegerile de-o parte. Nu am scris pentru a ma lega de cineva sau ceva, sunt doar parerile mele, personale! Am scris si despre Strada Metianu inainte si dupa inaugurare, de exemplu.

Leave a Reply

