10 Lucruri care ma fac fericita ACUM

Hai sa facem un exercitiu foarte simplu de imaginatie. Ce ar fi sa nu mai ne gandim la viata noastra ca la ceva in asteptarea unui anume moment “perfect” si sa ne bucuram de micile lucruri care ne fac fericiti acum?

Care acum? Acum azi, acum saptamana aceasta, acum luna aceasta. Asadar, lista mea:
1. Prietenii din facultate cu care m-am revazut duminica. Un moment minunat sa ne aducem aminte de anii de atunci.
2. Mutrita lui iubi cand a primit dragonasul cadou.
3. Inima care mi-a saltat cand am auzit langa numele meu cuvintele “content manager”.
4. Revederea primelor doua sezoane din Sex and the City. E mania mea, fara de care nu pot trai, un serial ce l-am vazut cap coada de vreo 4 ori deja.
5. Articolele despre Grecia scrise recent, mai ales ca doua sunt pentru un site tare drag mie. Cel in romana il puteti citi aici.
6. Cele 6 kg de care am scapat din Ianurie pana acum!
7. Retelele noi de smoothie care le-am incercat de cand am primit noul meu blender.
8. Cafeaua din fiecare dimineata. Neagra.
9. Plimbatul prin magazine. Si momentul cand am gasit EXACT ce imi trebuia la preturi minunate.
10. Iubitul care imi suporta toanele si ma sustine in tot ceea ce fac.

BONUS: “I do”, buchetul care a iesit exact cum voiam si cei dragi care ne-au fost alaturi!

2 thoughts on “10 Lucruri care ma fac fericita ACUM

Leave a Reply

