Voi unde faceti piata?

Si da, ma refer la legume si fructe de sezon, eventual branzeturi si paine. Stau la o aruncatura de bat de Piata Mare, asadar mi-e cel mai la indemana pentru a procura verdeturile de sezon. Partea naspa e ca de o buna bucata de vreme – si mai ales in ultimii doi ani – Piata Mare este deservita foarte prost…nici importatori dar nici “tarani” (producatori locali) nu prea vezi.

Am sursa mea de cas de vaca si oua de casa, dar in afara de acel domn, deja mi-e foarte greu sa gasesc legume, de exemplu. “Zi de piata buna” a ajuns sa fie doar sambata pentru ca in rest am fost cam degeaba. Sigur, gaseai ridichi la 1.5 lei legatura.

Pe de alta parte, Piata Mica ieri in jurul orei 16 zumzaia de activitate si am luat legatura de ridichi cu 1 leu, la fel si ceapa. Am vazut foarte multe produse de la producatori locali si nu numai. Si era dupa masa. In Piata Mare nici nu indrazneam sa calc.

Voi, dragi aradeni, pe unde faceti piata? Este, intr-adevar Piata Mica cea mai bine aprovizionta din oras? (sau cel putin de pe centru) . Nu e alta dar nu vreau sa incep sa mormai despre supermarket-urile hypermarket-urile lipsa de pe centru.

Cand ai de luat si altele decat ce gasesti pe piata si nu ai chef sa lasi bani multi pe la cele doua alimentare de la Teatru, ai varianta mai putin placuta Kaufland sau Lidl. Insa, de exemplu la Lidl ieri nu aveau ton in apa (doar in ulei). Deci ramane Kaufland , care mi se pare din ce in ce mai slab, sau Cora, unde m-am “mutat” o data pe luna (cel putin) cu lista mare de cumparaturi.

Ajungem sa platim “premium” pentru ca stam pe centrul Aradul. Nu doar la impozite , dar si pentru mancare. Am dreptate?

Leave a Reply

