Bine am revenit in Romania…sau nu?

Dupa doua saptamani pe drumuri, reintalnirea cu “tara mama” a fost de-a dreptul neplacuta. Am inceput cu intarzierea de o ora a avionului. Am plecat cu jumatate de ora intarziere din Roma, am mai stat si pe pista (asteptand clear pentru decolare) si , la final, in loc de 17:35 s-a facut 18:20 pana am ajuns in Timisoara.

Dar vineri a trebuit sa iau in piept realitatea si sa platesc neste facturi. Mai precis: Vodafone, care mare operator mare are inchise ambele “store”-uri din Arad (adica managazinele oficiale). Cum site-ul ma lasa sa am loghez dar nu sa downloadez factura am zis ca poate o platesc si eu la magazinul de la Teatru. Wrong! Era zavorit si tipul pus sa dea explicatii m-a expediat “ori la Real ori pe Calea Aurel Vlaicu”. Hait! Ca nu iesisem la plimbare prin oras, faceam o amarata de pauza intre articole.

Ca tot eram in zona zic sa scot bani pentru ceva cumparaturi (zau daca imi face placere sa platesc cu cardul bonuri de 20-25 lei!). Doar ca ATM-ul bancii mele …mergea nu. Asadar, am platit cu cardul bon de 23 lei. Ahem!

Dupa ce am reusit sa descarc afurisitele de facturi, am facut plata (prin contul bancar). Ma intreb : cei care nu au factura prin posta (cum nu primesc nici eu) si nu ai nici net sau cont bancar, cum fac platile? Alearga la “dealerii” care primesc plati fara facturi? Lovely!

A trecut si vineri -cu un cappuccino dezamagitor intr-un local din Arad care se lauda ca il face “pe cafea” nu din plic, asta dupa ce in Italia am batut cappuccino absolut extraordinar – si a venit sambata. Hai la Cora la cumpraturi. Am mers pe jos pana la Podogoria unde m-a izbit un automat de bilete care spuneam ca “acest aparat nu da rest”. Evident. Asa ca i-am lasat “spaga” 30 bani. Drag CTP, astept ca la urmatoarea plata de bilete, sa imi iei 2.9 lei pentru 2 bilete nu 3.2 lei. Ce zici?!

Nu am venit bine de 3 zile acasa si deja am ramas cu gust amar. Ah dah, iar in zona mea o alimentara si o patiserie au dat faliment in ultimele 2 saptamani, dar se dechide o noua covrigarile (in loc la Zapp).

Ce mi-ar placea o tara mai organizata. Macar nenoricitele alea de aparate de bilete de tramvai sa mearga cum trebuie! Ca sa nu mai zic ca dita mai operatorul de telefonie mobila ar trebui sa ofere optiuni foarte simple de plata (ma tenteaza din ce in ce mai mult debit direct!).

Insa ma bucur ca am plecat de la 21C din Roma si am venit la 20C in Arad.

One thought on “Bine am revenit in Romania…sau nu?

  1. Pingback: Branduri ASA NU: cum sa piarda utilizatorii increderea in tine | prinarad

Leave a Reply

