Prin Bucatarie…

Dupa ce ale mele American Pancakes au avut success la Iubi, evident ca chicken curry trecut cam neobservat (eh, da, fiecare cu ale lui gusturi). Insa, de cand m-am dat pe TV Paprika, am descoperit inca o reteta care i-a facut cu ochiul lui Iubi (da, si mie!)

Asa ca duminica de dimineata am facut omleta cu porumb.

Cum? Simplu. Luam 1/2 cana de porumb (congelat, proaspat sau in cutie). Mai avem 2 oua , 1 lingurita de ulei , sare si piper. Punem uleiul la incins si adaugam porumbul. Il lasam putin si adaugam ouale batute. Amestecam omleta si o coacem cat ne place. La servire adaugam sare si piper.

Calorii:220.4
Grasime:15.4g
Carbohidrati: 21.9g (din care 2.3 g fibre)
Proteine:16.3g

Se poate adauga putina branza (feta sau mozzarella) si se poate servi rulata in lipie, alaturi de salata verde.

Eu am papat fara paine si cu o rosie mare.

>>reteta o gasiti si aici (in Engleza)

Si acum sa ma explic ce e cu retele astea pe aici. Vorbeam prin Ianuarie despre sport si dieta , in conceptia proprie (si fara a emite pretentii). Spuneam atunci ca o pun si ceva retete pe blog, daca aveti nevoie de inspirtie.

Sigur, clatitele americane nu a fost tocmai sanatoase (dar hai sa fim seriosi, din 2-3 claticele cu fructe nu se ingrasa nimeni), dar am reveni azi cu reteta de omleta care tine de foame pana la pranz.

Incerc mereu sa gasesc chestii noi , care sa ne placa amandurora (deh, nu ne potrim noi chiar la toate). Si cum Iubi are o afinitate pentru porumb, iar eu pentru oua, am fost amandoi fericiti acum.

Adaug aici si un link spre 3 sfaturi pentru o alimentatie sanatoasa. Cine gateste des , stie ca uleiul de masline e pentru salate si cel de floarea soarelui e pentru prajit. Cine nu, afla din articolul de mai sus.

Leave a Reply

