Saptamana cu Valentine’s Day

Daca inca nu v-ati prins, de Valentine’s Day subsemnata (plus iubi din dotare) s-a prezentat la Anti-Valentine’s Day Party din doua trei motive mari si late:

  1. nu imi place ideea e comercializare a iubirii si faptul ca trebuie sa existe un motiv atat de imbecil ca Sf. Valentin sa facem “dovezi de iubire”
  2. imi displace ideea de a asculta melodii lalaite doar ca e o anumita zi
  3. simteam nevoia sa ascult rock la volum mare!

Asadar, desi cascam deja de la iesirea de pe usa casei, ne-am dus voiosi in Club Flex. Unde mi-a placut mult muzica (nu doar rock si numai romaneasca) si mi-a picat numai bine sa nu vad pufoseniile specifice de Valentine’s Day.

Tot saptamana asta am jurat ca mi se va anchiloza creierul. Dar l-am salvat pe sfarsitul saptamanii si pot spune ca l-am pus in miscare bine de tot.

Va povesteam luna trecuta despre o reclama cretina care ma scoate din tatani. Ei bine, am redescoperit un brand saptamana asta care face reclame foarte faine: Red Bull. Nu ma mai ating de energizante de ceva vreme, dar reclamele lor mereu ma fac sa rad. Thumbs up!

Daca tot a fost Valentine’s Day saptamana asta, ma pot lauda si eu cu ceva, si anume ca am reincercat reteta de American Pancakes si au iesit suficient de bune ca iubi le-a facut repede disparute.

Cum fac eu “pofoseniile” americane? Simplu. Intr-un bol amestec 2 oua mari intregi cu 1 1/2 cana de lapte (slab). Separat amestec 2 cani de faina cu 1 lingurita de praf de copt, 1 lingurita de sare si 3 linguri de zahar. Adaug mixul de faina peste lapte si amestec cam 3-5 minute (eu cu lingura de lemn, voi puteti cu mixerul). Mai adaug 2-3 linguri de ulei si ma pun pe copt. O clatita pufoasa se face din aluat cat intra intr-un polonic mic. Din reteta de mai sus ies cam 12 clatite. Eu le-am servit cu fructe de padure (congelate, pe care le-am decongelat la microunde).

Si ca veni vorba de retete, saptamana asta am reusit sa fac orez integral cu ciuperci si sunt tare multumita ca am gasit brandul dorit (Scotti adica).

Mno, cam asta a fost saptamana cu Valentine’s Day in care ziua cu pricina zau daca a fost asa importanta.

Leave a Reply

