Ce faceti voi duminica?

Duminica e aceea zi cand iti vine sa lenevesti non stop, dar cand iti amintesti ca urmeaza luni, parca iti trece chefu. Sau numai mie?

Cert e ca pentru mine , chiar daca nu lucrez, duminica nu e exagerat de “lenevita”. Mi-am facut un obicei din a face ordine in pat, imediat dupa ce sunt destul de coerenta (ok, eu sau iubi, da’ tot aia e)…se mai intampla sa stau cu cafeluta in pat si sa ma uit la ceva le tv de dimineata, dar nu exagerat de mult. Pentru ca am obiceiul de a face curat la mailuri cand imi savurez cafeaua (si de obicei , doar cele personale imi iau 1/2 h – 1h lejer…pentru ca in weekend NU ma ating decat de posibilele urgente la munca).

In mod normal, duminica e si momentul cand imi zbat creierii pentru posibile idei de articole pe blog(urile) meu(mele).

Cam in 80% din duminici suntem la ai mei la masa…ceea ce inseamna ca nu ma obosesc eu cu gatitul si de obicei suntem plecati 4-5 ore de casa. In celelalte cazuri fie nu suntem prin oras/tara, fie am decis sa stam pe acasa …ca asa avem chef. Insa “statul pe acasa” inseamna: piata, gatitul pranzului, plimbare luuuuuunnngaaa prin centru sau pe mal, si o piesa buna de teatru seara. Sau in cazul in care am vazut deja piesa care se joaca, un film bun…

Profit de ocazie sa va invit la teatru, azi, 22 ianuarie. Este premiera piesei “A 12-a noapte” de W. Shakespeare…si eu abia astept sa o vad. Sper sa fie sala plina!

Asadar, voi ce faceti duminica?

Leave a Reply

