Portocala, galeata si romanul

Cam asa s-ar rezuma experienta noastra de azi din Kaufland: portocala, galeata si romanul. Pare-se ca am nimerit la cumparturi fix cand era o promotie , ceva legat de o galeata de portocale (in care puteai pastra galeata, of course). Cert e ca magazinul era plin si haousul general era de asteptat.

Stiu, romanii iau ORICE , atat timp cat le trantesti cuvintele cheie: oferta, reducere, gratis. Si, da , azi a confirmat acest lucru.

Evident ca sa treci din zona cu “oferta” la casa trebuia sa strabati tot magazinul, ceea ce pentru Kaufland inseamna vanzare in plus, ca doar tot iei de pe raft cand te plimbi. Partea naspa e ca la legume si fructe era haos (unde erau portocalele) si tot magazinul era plin , iar romanul nu stie sa stea cu caruciorul pe dreapta sau stanga…nu, sta pe mijloc. Ca tu, cel care nu ai timp de stat dupa toti, trebuie sa faci slalom.

De ceva timp imi displace Kaufland, mai ales ca au disparut de pe acolo multe branduri pe care eu le folosesc si pe care le iau acum din alta parte, evident. Mi s-a intamplat si azi cand nu era de gasit o marca de ulei pe care o folosesc.

Si mai zice toata lumea ca romanul nu are bani…la cat erau de pline cosurile, ma indoiesc. Si da , stiu, numai ce s-au dat salariile…dar totusi…hai sa nu ne mai plangeam atat timp cat avem bani sa facem cozi la magazine.

PS: NU am cumparat galeata cu portocale. Am prefert cateva lamai si castraveti (la oferta).

Leave a Reply

