Dragul meu 2011,

Iti scriu acum pentru ca stiu ca ne vom desparti pentru totdeauna. Pentru ca tu trebuie sa pleci, iar eu trebuie sa merg inainte. Au fost 365 de zile in care am invatat sa plang si sa rad, am invatat ca tot ceea ce stiam despre viata se poate rasturna intr-o clipita.

Ai fost, poate, cel mai “bogat” in invataminte an din viata mea. Am avut ocazia sa calatoresc mai mult ca oricand, sa invat lucruri noi si sa imi aduc aminte ce inseamna a iubi cu adevarat. Mi-ai dat ocazia sa trec peste un esec, dar si sa incep ceva nou, superb.

Nu am crezut niciodata ca un singur an poate fi atat de bogat in evenimente. Dupa ce fratele tau uracios 2010 m-a lasat imprastiata in toate bucatelele posibile, tu ai venit candid si intelegator. Era si cazul, de altfel. Iti multumesc pentru tot.

Imi pare rau ca ne despartim acum, dar fratiorul tau 2012 sunt sigura ca va fi si mai bun cu mine.

Dragul meu 2011, te voi pastra ca pe o comoara in suflet. Nu te voi uita niciodata , dar nu te superi daca voi incerca sa vizitez si mai multe locuri in 2012, asa-i?

Leave a Reply

