Tu cand ai fost ultima data la teatru?

Cel mai recent spectacol pe care l-am vazut la Teatrul Clasic Ioan Slavici din Arad fost in 5 noiembrie 2011, cand am ras si aproape am plans la piesa “Totul despre femei“. Am vazut-o a treia oara si de data aceasta am stat pe jos, pe scari la etajul doi al salii Studio. Era intrare gratuita, de aici si numarul mare de spectatori pentru ca in mod normal…e cam gol. Avem abonament si mergem destul de des la spectacole, iar in fiecare luna promovez pe blog spectacolele care se joaca in Arad.

Dar iubirea mea pentru teatru are radacini vechi. In 2000-2002 am fost eleva a Scolii de Arte Arad, clasa Actorie. Imi aduc aminte si acum cu drag de Doamna Emi – Dumnezeu sa o odihneasca!
Atunci mergem la teatru in fiecare zi cand se juca ceva. Nu conta ca am vazut spectacolele de cateva ori si eram extaziati cand prindeam si spectacolele celor din Bucuresti (la festivalul de teatru).

O perioada am pierdut legatura cu teatrul , dar mi-am revenit repede si am redescoperit lumea magica a scenei. O lume in care poti intra in pielea personajelor chiar din scaunul de spectator. Am fost pe rand “Sluga la doi stapani”, dar am si luat parte la o “Cerere in casatorie”.

In decembrie (sau ce a mai ramas din ea), va invit la premiera spectacolului „Humpty, Dumpty“, de Eric Bogosian (in 18 decembrie). Din pacate, eu voi fi pe tren si nu am cum sa ajung, dar astept sa prind o reprezentatie in lunile urmatoare.

Va intreb, dragi cititori, cand ati fost ultima oara la teatru? Iar daca raspunsul este “nu imi aduc aminte”, va rog sa imi spuneti si de ce…de ce nu mergeti la teatru? E prea scump biletul? Sau televizorul (sau poate mall-ul) va tin pe loc? Ca cititul, din pacate, nu va prea prieste nici el (afirmatie pe care o sustin de cand m-am implicat in Lecturi Urbane Arad).


Leave a Reply

