Si inca se lucreaza pe Str. Metianu

Va spuneam acum mai bine de o luna (NB: articol publicat initial la sfarsitul lui Septembrie) ca au inceput lucrarile pe str. Metianu. Dupa zile in care linistea a devenit ceva dupa care tanjim cu totii din zona, lucrurile se misca.

In bunul stil romanesc, de ce sa inchida ei TOATA strada si sa lucreze in voie? Nu, accesul pietonal e permis si evident ca lumea prefera sa umble prin praf (si/sau noroi) pentru a scurta drumul pana la piata (sincer, numai scurtat nu e cand faci slalom printre gropi, utilaje si alte nebunii).

Prin august citeam un articol care sustinea , din spusele Primariei, ca dureaza doua luni toata nebunia.

De obisnuit, m-am obisnuit cu galagia. Nu spun ca “imi place”, dar e relativ suportabila, mai ales ca pauzele mari si dese…sigur sunt cheia marilor succese.

Teoretic, strada va trebui sa arate ca si o strada pietonala din Viena. Am fost in Viena si stiu ce e pe acolo , tare nu prea cred ca o sa ajugem la nivelul lor, dar …putem spera, nu?

Update:unde poti afla cele mai noi vesti din zona? Asta ca sa nu zic “barfe”. La coada. De data asta la coada de la Farmacie (pe str. Metianu) aflu de la un domn implicat in lucrari (a se citi un sef mai mare) cum ca dl Primar Falca a promis , cand a venit in inspectie, ca in 17 nov 2011 vor fi gata lucrarile.

Later edit 18.Nov.2011

Dupa cum am banuit, lucrarile pe strada Metianu NU sunt gata la timp, adica 17 Noiembrie. Inca se lucreaza…

Am aflat de prin media locala ca strada va fi inaugurata in 28 noiembrie, ora 14 cu un concert , iar la ora 18 va fi inaugurat iluminatul stradal.

Nu ma mira de loc faptul ca lucrarile nu sunt gata la timp. De ce ar fi fost? Sa dea un exemplu pozitiv? Eh, ne-am dezobisnuit de mult de asta, din pacate.

Nota: post republicat in 18 nov 2011

7 thoughts on “Si inca se lucreaza pe Str. Metianu

  1. Pingback: Strada Metianu supravegheata video | prinarad

  2. Pingback: Strada Metianu : reportaj foto | Prin Arad

  3. Buenos Dias domnisoarelor si domnisorilor, ce nu stiti va spune ‘EU’proiectul str.metianu este tocmit de 2 ani si tot atunci trebuia indeplinit si dus la bun sfarsit; asa ca cine il mai voteaza pe Dl Primar va intreb ‘EU’pe voi dragii mei ????????!!!!!!!!

    [editat pentru limbaj licentios]

    • Am aflat de proiect cu o saptamana inainte sa inceapa balamucul pe strada. Sper sa termine la timp… despre partea politica…ii las pe altii sa comenteze , eu nu am nici o simpatie

  4. wow:)) credeam ca doar in Bucuresti se intampla nebunii de acest gen:)) mai nou, strada de langa se repara si asfalteaza la inceput de noiembrie, pe frig, ca nu au avut toaata primavara si vara timp sa o repare…:(

Leave a Reply

