20 de…ciudatenii

… marca Cristina P.

Uite ca m-a cadorisit Dani cu o leapsa despre…hmmm…ciudatenii in legatura cu mine.

Hai sa vedem:

1. Nu suport mirosul sau gustul de vanilie. Mi se face rau instant de la el.
2. Nu imi plac dulciurile. Foarte rar mananc ciocolata neagra si numai daca sunt exagerat de obosita.
3. Nu pot dormi cu galagie (televizor, radio, etc). Daca adorm la TV e de obicei din pricina unui film sci-fi care este cel mai bun somnifer pentru mine.
4. Nu suport cluburile si bumpti-bumpti. Mai degraba ma vezi la un concert rock sau folk. Ideal in aer liber.
5. Nu pot lucra decat cu Tv-ul sau radio inchis. Galagia ma deconcetreaza.
6. Vorbesc si scriu mai corect in Engleza decat in Romana.
7. Nu suport cunostintele care uita de unde au plecat.
8. Imi plac animalele de companie “ciudate” . Acum detin o tarantula, pe viitor vreau un geko.
9. Nu mananc paine alba . Am impresia ca are gust de cozonac.
10. Am unele superstitii care pot fi chiar “ciudate”. Nu e voie sa fie singura la 12 in noaptea de Revelion.
Daca vad pisica neagra, fac 3 pasi inapoi si o cruce.
Nu trec pe sub scara.
Nu spal haine in zilele de sarbatoare.
11. Nu imi place cand cineva intarzie.
12. Nu am rabdare sa astept. Indiferent de situatie (cozi, intarzieri, etc)
13. Imi place mult sa fac sport, dar dupa doua accidentari am restrictii de la medic (damn!).
14. Nu mananc carne rosie. Foarte rar mananc pui. Dar imi place pestele si fructele de mare.
15. Urasc laptele, dar iubesc iaurtul (slab, simplu).
16. Urasc varza de Bruxelles, dar imi place varza Chinezeasca si cea “neaosa”.
17. Imi place varza doar salata proaspata. Cand e fiarta…sa nu o vad.
18. Nu imi place gemul de caise (nici lui iubi, btw).
19. Am permis din 1999, dar nu imi place sa conduc.
20. Detest tocurile inalte si subtiri. Pentru mine, ideal este 3-5 cm si patrat. (cu toate ca am doar 1.58m).

Dau leapsa mai departe lui: Alex , CrazyMan si Dragos.

3 thoughts on “20 de…ciudatenii

  1. Pingback: 20 de ?!?! – ZiTu

Leave a Reply

