XO XO, Gossip Girl!

Am spus la un moment dat intr-un articol ca exista un serial la care ma uit in fiecare saptamana. Din titlu probabil v-ati dat deja seama, iar daca nu…serialul este: GOSSIP GIRL!

Este o drama pentru adolescenti (Americani) baza pe cartile scrise de Cecily von Ziegesar si absolut toata actiunea se invarte in jurul vietilor protagonistilor rezidenti in Upper East Side in New York.
Doua personaje sunt in centru atentiei inca de la inceput: Serena van der Woodsen si Blair Waldorf. Chuck Bass e omniprezent cand e vorba de Blair, iar Dan Humphrey este outsiderul care, in seria 5 devine celebru.

Cam atat cu “spoilerele” pentru ca, daca vrei, puteti citi despre fiecare episod pe siteul oficial.

De ce m-a prins pe mine acest serial? La inceput – l-am descoperit prin 2009 cand ProTv a dat seria 2 – m-am uitat doar pentru hainele si coafurile tipelor. Apoi, am luat si prima serie , si am continuat sa ma uit la episoade in ritmul in care apareau in USA.

Chiar daca incepe ca un serial pentru adolescenti, vietile protagonistilor sunt urmarite ani la rand , iar in seria curenta (adica 5) sunt deja adulti, fiecare pe drumul lor (ca de scoli nu prea se mai cramponeaza careva). Sigur, ei au mereu bani pentru ca parintii sunt instariti si, pe langa asta, mai au si cate un job (sau macar unii dintre ei).

Pentru mine, Gossip Girl este doza saptamanala de “altceva”, un mod de a ma deconecta de la realitatea mea de zi cu zi si a “experimenta” altceva. In plus, actiunea are loc in New York (90% din timp) iar cum ador acest oras, imi place ceea ce vad. Hotelul Empire (a lui Chuck) chiar exista (deh, l-am gasit cand scriam un articol despre Hoteluri in New York).

Pe anumite segmente aveam impresia ca intr-un fel viata lui Blair “seama” cu ceea ce mi se intampla. Bine, minus toata drama, banii si locul actiunii. Insa, au fost momente multe cand simteam ca stiu ce traieste pentru ca si eu am trecut prin asa ceva.

Este “evil” si mereu pune ceva la cale, dar imi place tipa la nebunie.

Leave a Reply

