Hello, Tula!

Azi familia noastra s-a marit cu un nou locuitor: o tarantula de la Thao Pets!

“Lighioana” am castigat-o cu un articol si prima mea reactie a fost “ioi ce draguta e!”.

Tula noastra este o specie nativa din Brazilia (Acanthoscurria Geniculata). Ajunge la marimea maxima in 3-4 ani. Specia pe care am primit-o noi e cam “mancacioasa”, adica o putem hrani la 3 zile , dar e ok si la saptamana.

Este foarte agila noaptea, iar ziua nici nu o bagati in seama. Recomandat este sa nu o supuneti la zgomote foarte mari pentru ca este foarte sensibila. Nu este bine nici sa o manipulati, asadar sta bine in casuta ei (terrariu adica).

E pet, dar nu e “domestic”, asadar mai si musca. Are venin dar nu este periculos pentru om; insa muscatura doare (ca si intepatura de albina).

Instructajul ne-a fost facut de Mihai (Thao Pets) dar am mai citit si noi cate unele pe net. Daniel a scris si el mai multe depre Tula lui.

Mi s-a ridicat paru pe spinare numai cand am vazut “dieta” domnisoarei (sau o fi domnisor?). Adica gandaceii primiti la pachet cu ea. Mai mananca si greieri sau lacuste. Yum!

In captivitate, aceasta specia rezista cam 15 ani, deci vom avea ce ne suporta reciproc.

2 thoughts on “Hello, Tula!

Leave a Reply

