Dell Inspiron Mini 1018

Sau noua jucarie din familie.

A venit la noi in casa acum doua zile. E mic, negru si se misca foarte bine cu Ubuntu pe el (desi vine cu Windows 7 Starter dar eu am insistat ca vreau Linux, sic!)
De ce un netbook?

Pentru ca, era cazul. Din ianuarie 2006 am un laptop de care ma folosesc si in prezent la munca-mi de zi cu zi, dar se simtea nevoia sa am un back-up pe care ma pot baza si un netbook suficient de usor (1.2 kg) si mic (ecram 10.1 inch) pentru calatorii si intalnirile dintre bloggeri.

Dell Inspiron Mini 1018 este varianta pentru Europa a lui Dell Inspiron Mini 10 . Eu am cel cu 3 celule (inca nu i-am testat autonomia bateriei). Dispun de un procesor Intel Atom 1.66 Ghz (single core) , placa wireless integrata, 1 GB DDR3, hard de 160 GB , 2 porturi USB, retea, webcam integrat, card reader si iesire VGA.

Inca nu i-am facut un test mai serios in conditii normale de munca (adica 8 ore scris, editat, postari pe siteuri ; plus 2-3 ore de alte activitati conexe blogului) asadar nu ma pot pronunta cu privire la performantele micii mele bestii negre.

Insa, tastatura este 92% din cea a unui laptop normal si da, simt asta, pentru ca scriu foarte usor si repede pe el. Touchpad-ul se comporta bine (sau mai bine zis inca nu am urlat ca imi trebuie mouse-ul), i-am facut si testul pe Skype (video call) si imi place ce stie.

Desi vine cu Windows 7 Starter am decis ca la cei 1 GB mai bine nu il chinui si am pus Ubuntu. A venit cu aproape tot ce imi trebuie (doar Skype si Gimp l-am instalat separat). In plus, am configurat emailul (gmail) si contul de gtalk foarte usor.

Netbook-ul (Ubuntu edition si cu hard 250 GB) costa de la 1219,99 lei*.

*pret valid la data scrierii articolului

2 thoughts on “Dell Inspiron Mini 1018

  1. Pingback: VAND Dell Inspiron Mini 1018 | prinarad

  2. Pingback: Dell Inspiron Mini 1018 | Prin Arad | Gaseste.info

Leave a Reply

