Bloggerii Aradeni s-au adunat

Ieri a fost o seara de-a dreptul interesanta. Inceputa devreme cu o invitatie la o seara cubaneza (voi povesti despre asta mai incolo) si continuata cu Intalnirea Bloggerilor Arad.


Nu a fost prima de acest gen in Arad si tot Daniel Mitre a sunat gongul si a dat adunarea, sambata 22 octombrie 2011, de la ora 20 in Ahmad Tea House.

Mi-a facut o deosebita placere sa vad foarte multi bloggeri aradeani activi. Am numarat in jur de 25 de persoane, din care o foarte mica parte nu cunosteam.

S-au discutat multe subiect de interes; de la trafic, advertoriale, SuperBlog 2011, cum sa faci bani din blog, de ce e bine sa “te bagi” la concursuri si campanii, Lecturi Urbane, mesajul transmis cand faci un eveniment, etc. A fost o seara foarte interesanta.

L-am cunoscut pe Traian Popescu de la Unilever Food Solutions Romania, care ne-a invitat la Oradea, pentru evenimentul Knorr (din pacate programul de lucru nu imi permite aceasta mini-excursie).
Iar Amvest a venit cu o initiativa minutata: consolidarea comunitatii de bloggeri din Arad si oferirea sprijinului necesar (inclusiv juridic) pentru organizarea de evenimente.

Printre altii , m-am vazut aseara cu: Daniel Mitre, Florin Rusanu, Alex Gal, Gabriel Gorgan, Adrian Rotar ,

Cristina Sabau , Silviu Cozma, Adi (CrazyMan), Cristian , Verde de Paris, Gia, Daniel Tulcan , Bucatar Maniac, Sorin [astept si eu o copie a listei cu cei prezenti].

Am convenit sa ne vedem mai des, lunar speram noi.
Sunt ferm convinsa ca avem de invatat unul de la altul si ca , in curand, comunitatea bloggerilor din Arad va fi una foarte puternica.

Au mai scris despre eveniment:

3 thoughts on “Bloggerii Aradeni s-au adunat

  1. Pingback: Amvest si “Blog Office” | Prin Arad

  2. Pingback: Amvest si “Blog Office” | Prin Arad

  3. Pingback: intalnire bloggeri aradeni blog bloguri arad | talentirosit.com

Leave a Reply

