Festivalul Vinului 2011 – foto si altele

Va spuneam vineri ca in acest weekend are loc Festivalul Vinului 2011 in Parcul Eminescu. Am avut intentia sa ies ieri pe seara sa vad ce e pe acolo, dar vremea nu foarte “draguta” m-a tinut in casa.
Asadar, azi mi-am facut totusi curaj sa ies. Macar nu a plouat si , pentru mine, festivalul vinului este ocazia perfecta sa iau prima portie de castane coapte din an (apropo: tot 5 lei costa 100 g , ca si anul trecut).

Din pacate, la fel ca si in anii trecuti, totul se invarte in jurul mancarurilor. Vinul este si el destul de bine reprezentat, totusi. Am vazut trei sau patru crame reprezentate si, de data asta, am luat vin rosu demisec (de la cramele Pancota, ca de obicei) in intentia de a face vin fiert mai pe seara. Da, era si vin fiert la oferta, dar ora 13 nu cred ca este potrivita pentru asemenea degustari.
Am vazut colaci secuiesti (kurtos kalacs; tot la 10 lei bucata, ca si anul trecut), tot felul de carne pe gratar, mici, mancaruri grele (de toamna/iarna), clatite, porumb fiert si castane.

One thought on “Festivalul Vinului 2011 – foto si altele

  1. Pingback: Foto Blog – O sambata mohorata prin Arad | Prin Arad

Leave a Reply

