Cum a fost la #smstimisoara

…pe scurt? FOARTE FAIN! Pe lung..aveti nitica rabdare de cititi mai jos.
Am plecat de acasa cu intarziere si cu nitei draci in carca, dar totul a evoluat spre bine. Ba chiar foarte bine!

E primul eveniment de genul la care ajung ,in persoana (am mai urmarit unele live , pe net). Prima impresie, dupa nici 15 minute de prezentare a fost ca…este o atmosfera colocviala si unde toti avem de invatat.

Mi-au placut foarte mult Nebunoasa si absolut toti cei in panelul al 3-lea (Cum lucreaza bloggeri cu brandurile).

Mi-a facut o placere deosebita sa il cunosc face-to-face pe Chinezu , dar si sa pun intrebari (Cristina si Chinezu, iertare, dar nu m-am putut abtine).

Despre ce am invatat la #smstimisoara? De ce e nevoie sa faci bani din blog, ce si cum sa scrii, cum sa abordezi sponsorii, cum sa te prezinti ca si blogger, cum sa iti creezi si intretii brandul personal, dar si reputatia.
Am luat notite, am cascat ochii si urechile, pe scurt am invatat. MULTE.

Danone si Staropramen , cu sustinerea Pepsico si Digital Star au fost implicati in sustinerea financiara (si nu numai) a proiectului initiat de Revista Biz (pe care btw, am citit-o din scoarta in scorta pe drumul spre casa).

Overall un eveniment din care toti am avut de invatat. Si chiar mi-a deschis apetitul de a face (mai) multe pe domeniul blogosferei dar si de a mai ajunge la astfel de evenimente.
Din punctul meu de vedere, orice intalnire de acest gen este o sansa noua de a invata, de a socializa si de a-ti largi sfera de interse, poate chiar de a-ti depasi limitele.

Imi doresc sa ajung pe 14 decembrie 2011 la #smscluj.

Pentru cine vrea sa citeasca mai multe, Alex a scris un articol destul de detailat in care prezinta fiecare sesiune in parte.

Leave a Reply

