Maduro Cigar Club – Un An de Existenta

In ianuarie va povesteam despre lansarea oficiala a siteului Maduro Cigar Club , iar azi vom povesti despre un an de existenta al clubului.

Joi seara, intalnirea saptamanala a fumatorilor de trabucuri aradeni s-a mutat la Casa Jelen, unde a fost invitata si presa aradeana. Domnul Basil Muresean , presedintele clubului, ne-a povestit ce inseamna sa fumezi trabucuri, cu ce se pot asocia (mi-a ramas in minte ideea de a bea vin porto cand fumezi trabuc sau a incerca o bere nefiltrata) si ce inseamna cultura trabucurilor.

Am fost anul trecut la serile cubaneze si recunosc ca nici atunci, nici acum nu am fost in stare sa retin detalii despre trabucuri (rusine sa imi fie).

Aseara am avut parte, cu totii, de un Basil Muresean savuros (cat de haios a citit preparatele din meniu in limba maghiara….spre deliciul celor vorbitori de maghiara) si membrii foarte relaxati. Nu au lipsit trabucurile, dar nici sampania.

Clubul se implica in actiuni caritabile (au donat bani asociatiei care se ocupa de caii de la Letea), dar si culturale (sunt sustinatori ai Lecturilor Urbane Arad).

Mai multe despre trabucuri si Maduro Cigar Club gasiti pe siteul oficial.

Leave a Reply

