Cadouri Handmade pentru doamne si domnisoare

Am inceput ieri sa va povestesc despre cadouri handmade. Adriana (@AdyAnkh) a scris recomandarile ei, iar eu am grija sa ajunga la voi. Am aflat ce putem lua celor mici, dar si bunicilor si mamelor noastre. Astazi vorbim despre problema delicata a cadourilor pentru doamne si domnisoare.

“Pentru o doamna mai eleganta trebuie sa cautam bijuterii minunate, nu ? Brosele sunt in mare voga, si sunt accesoriu minunat: dau o alta fata oricarui obiect de imbracaminte. La orice cadou oferit unei doamne sau domnisoare, daca adaugati o brosa, succesul e garantat.

Bratarile sunt si ele un accesoriu la moda; iar daca preferati un colier, si el este , cu siguranta, pe placul doamnelor.

Sa nu uitam ca vine Craciunul si multe dintre noi doresc sa poarte accesorii in ton cu sarbatoarea. Ce ziceti de acest set?

Si incetul cu incetul am ajuns la spinosul subiect: domnisoarele. Vreti sa le faceti un cadou care sa faca impresie puternica, asa-i ? Fie ca e fiica sau prietena, iubita sau fata la care visezi, te intrebi: oare ce cadou sa ii fac ? Ce sa pun in saculetul mosului ? ce i se potriveste ? Pentru ca nu pot sa impart domnisoarele in categorii (se stie ca femeile sunt complexe ), am decis sa impart cadourile in categorii. Sa vedem…

Eco. Fantezia in acest domeniu atinge cote maxime. Pietre. Fructe uscate. Bucati de lemn. Pungi de plastic. Dopuri de plastic. Pet-uri. Toate isi gasesc un rol si devin bijuterii sau obiecte de décor minunate (Ce? Nu ati vazut niciodata cutii de conserva decorate si transformate in suport de pixuri ? Think Green). Cercei din capace de ghinda poate fi o alegere foarte inspirata.

Ei ? Va place ? Sunt ingeniosi artistii nostri. Ne invata de atatea ori ca nimic nu se arunca. Ca ceea ce voua vi se pare o piatra, de fapt este o parte dintr-o brosa. Sau colier. Poate un suport de pahare. Imaginatia…

Clasic. Ati auzit de shabby chic ? E un stil care combina romanticul cu vechiul. Initial folosit in design interior se referea la mobila pictata in mai multre straturi care din loc in loc incep sa crape. Este un stil extrem de romantic, trasatura de baza fiind pastelurile. Si florile, in special trandafirii. Mie mi se par extrem de potrivite pentru orice domnisoara. (Asta ca sa nu va spun ce impresie veti face cand veti pomeni in treacat ca ati stiut ca I se va potrivi shabby chic). Poate acest colier sau de ce nu, un colier poate sta la gatul fetelor elegante. Alte idei mai gasiti aici.

Sport. Pentru ca si eu ma imbrac mult sport (o pereche de jeans, o bluzita si e ok) aici imi este cel mai usor. Cel mai bine se potrivesc bijuteriile cu animalute. Masinute. Fructe. Bomboane. Pisici. Catei. Albinute. Fluturasi. Chestiile traznite. Emilie. Idei de cadouri sunt aici

Nonconformista. Avangarda. Idei proaspete. Indraznete. Adaugiri ciudata de culori ca se impletesc totusi intr-un tot unitar, Forme dure, mangaiate si imblanzite de rotunjimile calde. Nonconformismul inseamna revolta. Dar in acelasi timp inseamna evolutie. Idei de astfel de cadouri sunt aici, aici

Desigur ca acum sunt foarte multe bijuterii de sezon. Toti artistii se concentreaza pe asa ceva acum. Ingerasi, fulgi de zapada, mosi si oameni de zapada. Cautand printre bloguri, am gasit ceva ce mi-a placut foarte mult. O bratara care poate deveni colier. Cu margele de lut, pictate. Culorile Craciunului fara sa fie neaparat de Craciun. Mi-au placut foarte mult aceste modele.”

Pe final, va invit sa va uiti la creatiile Adrianei. Le gasiti pe blogul ei (si /sau … pe mine… v-am spus ca sunt fan).

Citeste si despre:

Nota: PrinArad.info nu primeste nici un comision din vanzarea acestor produse. Le-am prezentat pentru a oferi o alternativa la ceea ce gasiti in magazine.

Toate linkurile au fost verificate in Ianuarie 2014Feb 2013 si conduc spre produse ce pot fi achizitionate.

5 thoughts on “Cadouri Handmade pentru doamne si domnisoare

  1. Adriana este un creator handmade valoros, pe care-l admir.
    Multumesc voua pentru promovarea celor pasionati de handmade si multumesc Adriana pentru recomandari.

  2. Pingback: Cadouri Handmade pentru bunici si mame | Prin Arad

  3. Pingback: Daruri Handmade pentru cei mici | Prin Arad

Leave a Reply

