Festivalul Vinului 2010 la cald…pardon, rece

Sambata (23 octombrie 2010), nu am ce face si raspund – cu “ajutorul” jumatatii – pozitiv la ideea de a merge la Festivalul Vinului in Arad (mai precis in Parcul Eminescu)… cica “sa bem vin fiert”.

Dau din colt in colt si…mergem. Bineinteles ca desi parea placut afara, dupa 20 de minute la coada la vin fiert (la Minis, unde era coada mai mare!) am dardait de-a binelea. Da, curat ghinion…sunt friguroasa. Baietii iau vin fiert , fetele must…eu sar peste idee.

Fundalul muzical…ceva muzica populara. Nu ma pricep. Nu ascult. Nu comentez.

In rest, aglomeratie, tarabe, cozi … preturile? Vin fiert de Minis 1,5 lei la pahar de 200 ml , iar 100 g de castane coapte costa 5 lei. Preturi de criza, zic.

Gasca noastra a decis repede: atmosfera de balci, ca de obicei (nimic nou, evident). Asadar am purces spre un loc mai ascuns de frigul de afara.

Nu imi dau seama care a fost “targetul” evenimentului… ca pe aradeni nu i-am vazut prea…joviali. Sau sa citez jumatea “tu ai vazut ca numa betivi erau in reportajele de la TV despre festival?” (ouch! la fix!)

Sfaturi pentru anul viitor? O organizare mai “nobila”, degustari pentru bloggeri si presa, de exemplu. Muzica pentru mai multe gusturi ar fi o idee numai buna (poate chiar muzica lautareasca, de petrecere).

Leave a Reply

